HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

Bionee szülinapja

2010.06.12. 04:19 suan2

Csütörtök este megérkezett Tomi lánya, Bionee, aki egy fiatal nő, Sunny kíséretében érkezett. A szállodába való megérkezésük után elmentünk rokonlátogatóba mind a 4-en, merthogy a kislánynak születésnapja volt, 11 éves lett. A családot egy masszázsszalonban látogattuk meg, ahol vacsorával és whiskey szerű itallal kínáltak minket. A kaja finom volt, valami saláta, aminek már nem tudom a nevét, és rákok voltak benne. Mindezeket persze jó sok csilivel eszik, ami nekem még nem esik jól, de azért igyekszem :)

Bionee egy karaokee bárba akart menni a szülinapja alkalmából, így aztán el is vittek minket motorral egy ilyen bárba. A bárban persze ettünk-ittunk tovább, ott halat, zöldségeket meg rántott csirke porcogót ettünk. Érdekes volt, és persze mindenhez lehetett enni az elmaradhatatlan csilit. A karaokee nagyon jól ment a kislánynak, nem hiába jár énekórára :)

A buli éjfélig tartott, közben Sunny jó sokat ivott, mert a morotta úgy kellett felrakni, én ültem mögötte és vigyáztam hogy le ne essen. Nem ő vezetett természetesen :) A szállodához megérkezve, rám bízták Sunny-t, Tomi szerencsére segített felcipelni, mert elég súlyos a leányzó, egyedül nem bírtam volna. Lefektettük az ágyra, majd Tomi meg a lánya is kivett egy szobát ugyanazon az emeleten. Sunny persze hányt az éjjel, és reggel úgy nézett ki mint akin átment egy úthenger, én valamiért mégis nagyon vonzónak találtam a csajt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr852075489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása