HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

játékok

2011.01.13. 06:39 suan2

Néha játszani is szoktam, jó ha az ember egy kicsit kiléphet a mindennapok egyhangúságából. Nem mintha egyébként nagyon stresszes lennék, elvégre Szingapúrban vagyok, jó idő van, van hol laknom, van mit ennem, van barátnőm, mi kellhetne ennél több? :)

Naszóval a Heroes of Gaia-val játszogatok már jópár hete. Ez egy böngészőben játszható flash alapú játék, a tematikáját tekintve a Heroes of Might and Magic-re hasonlít. Csakhogy multiplayer módon lehet játszani, vagyis lehet más játékosokkal is csatázni. Van rangsor, lehet fejleszteni az épületeket, vannak varázslatok, stb. Szóval majdnem teljesen olyan, mint a HoMM. A harcrendszer a multiplayer lehetőség miatt le van egyszerűsítve egy kicsit (ami mondjuk pont a HoMM lényege volt), de így is kellemes perceket lehet vele eltölteni.

 

A másik játék, amivel néha játszok, az a minecraft. Nehéz lenne összefoglalni hogy milyen is ez a játék, nekem Tom említette pár hete, hogy hallott róla. Az ő elmondása alapján még nem éreztem hogy mitől jó ez a játék, de aztán megnéztem róla pár videót (angol), és én is megszerettem :)

A játék érdekessége, hogy már több mint 1 millióan megvették, annak ellenére hogy még mindig nincs kész! Még csak alfa verzió van belőle. Amúgy java-ban íródik, így megy Mac-en is.

Én offine játszok vele, nappal lehet gyűjtögetni a nyersanyagokat (pl fát vágni), éjjel meg jönnek a zombik, és azokra lehet vadászni. Persze (a játék nevéhez méltóan) a bányászás a fő érdekesség a játékban. Például mikor egy földalatti alagútrendszert találok, akkor annak felderítése remek hangulatot biztosít, főleg ha hallom a barlang mélyéről a zombik hörgését. Félelmetes érzés, hogy nem tudom mit találok a következő kanyar után :)

A föld alatt lehet nyersanyagokat találni, pélául vasércet, aranyat, gyémántot, szenet, amelyekből pajzsot, kardot, vagy éppen csákányt lehet gyártani. De lehet például csillét is készíteni (akár hullámvasútnak is), vagy lehet disznón lovagolni :D Aki szeretné, építhet magának takaros kis házikót, virágoskerttel meg fákkal, vagy éppen kastélyt, szóval a lehetőségek száma szinte végtelen :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr402580320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sumani 2011.01.24. 08:57:29

Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved.
Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgatyában jársz?
süti beállítások módosítása