HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

fizu

2011.07.27. 17:21 suan2

Legutóbbi jelentkezésem óta elég sok minden történt. A fontosabb dolgok:

  • kizártak Szingapúrból, mert túl sokat voltam ott
  • ennek megfelelően Thaiföldre jöttem, szerencsére a barátnőm is eljöhetett nem sokkal később Szingapúrból, így most itt éldegélünk
  • kaptam munkát egy Szingapúri cégnél (thx to Tom), de távolról dolgozok, nem kell személyesen jelen lenni (thx to Tom)
  • a cég teljesen hivatalosan akart alkalmazni, így munkavállalási engedélyért (itt EP-nek, vagyis Employment Pass-nak mondják) is adtak be kérelmet
  • az EP kérelmet persze csuklóból visszautasították, de aztán fellebbezés után megadták az engedélyt
  • elmentem Szingapúrba megcsináltatni az EP kártyát (ez a munkavállalói engedélyt igazoló plasztik kártya). Ezzel a kártyával elvileg sokkal egyszerűbb Szingapúrba menni, lehet hogy nem is kell semmit pecsételni az útlevélbe. Azért elvileg, mert még nem próbáltam azóta visszamenni.
  • nyitottam bankszámlát szingapúri banknál, hogy tudja a főnök hova utalni a pénzt
  • megkaptam az első rendes fizetésemet. Igazából ez a fő hír, a többi mellékes :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr303104947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SayusiAndo · http://sayusi.hu 2011.07.28. 11:26:12

Nagyon helyes, hogy van melód! :) Remélem a fizu is rendben van! Csapassad neki! :) Valamikor képeket is igazán tolhatnál vagy valami mondjuk G+ -ra vagy valami! :)

onetom 2011.08.07. 04:52:26

kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current policies", tehat eppen valasztasok voltak es akinek nem volt kelloen komoly indoka h signaporeban legyen (foleg ugy h mar fel eve ott kempingezett, 1huzamban gyakorlatilag, mint mi ugye..), azt kozepesen kedvesen visszaforditottak a hatarrol, h pls "come next time" vagy "same time but next year" :)

valasztasok voltak akkoriban amugy es mivel a lakossag fele bevandorlo volt, igy ugy dontottek, h kicsit kitakaritjak az orszagot a magunkfajta "potyazoktol" ;D

a vicces az, h most h visszamehetnenk siman, most meg baszunk ott lenni... lofasz a seggukbe. durcasak vagyunk, h kenytelenek voltunk 3 honapot thaifoldon sinylodve varni h eldontsek h adnak e nekunk munkavallalasit v se ;D

magyarorszagra is ezer sietunk ennyire vissza... rohhhaggyunk meg itt thaifoldon inkabb; ezt kivanjuk magunknak :) legalabbis ugy erzem, h psmith is hasonloan gondolja.
süti beállítások módosítása