HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

szülinap

2010.07.17. 15:24 suan2

Tom születésnapja alkalmából elmentünk egy drága étterembe kagylót, rákot meg halat enni. A kagyló egészen finom volt (ez ugye nyersen van, mindenféle hőkezelés nélkül), bár már konzerves kagylót ettem otthon is. A rák és a hal is jó nagy volt, saját kezűleg választottuk ki, hogy melyiket szeretnénk megenni. Ez egy kicsit morbid...

Egy kép a kajáról (a kagylóról nincs kép):

Egy kép a születésnaposról, meg a feleségéről:

És egy kép rólunk:

Sajnos elfelejtettem magammal vinni a fényképezőgépemet, így a képek az iPhone-nal készültek, azért ennyire rossz minőségű :(

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr182157399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivivan 2010.07.19. 10:36:55

Boldog szülinapot!

OFF Egyébként az iPhone tényleg elég gyenge képeket csinál :( /OFF

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2010.07.19. 13:54:19

Bakker! Én itt éhenhalnék...

Szerintem meg az utolsó iPhoneos kép csinos. Izé.... szóval, jó minőségű! ;)

katonadavid · http://katonadavid.com 2010.07.19. 14:43:48

Boldog szülinapot és további kemény munkát...izé...jó szórakozást.

suan2 2010.07.19. 15:20:43

@wadallat: nahát, nem is tudtam, hogy én vagyok az eseted :P

Amúgy a hal is meg a rák is másfél kg volt élő korában, szóval nem maradtunk éhen egyáltalán :) Az árához képest persze kicsik voltak, de nem az a lényeg.

suan2 2010.07.19. 15:22:25

@ivivan: nagyon kevés volt a fény sajnos, azért ennyire mákos a kép. El kellett volna vinnem a fényképezőgépet, azon van vaku... de sajna az itthon maradt.

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2010.07.19. 15:23:09

@suan2: Nem a mennyiségre céloztam. ;) Nem igazán izgatott fel a kinézetük, de lehet hogy ez a kamera hibája.

ivivan 2010.07.20. 23:13:20

@suan2: hát kevés fényben is többet várok egy iPhone-tól azért a kalap pénzért :)

onetom 2010.07.24. 23:30:24

koszonom az 1utterzest mindenki reszerol, de milyenek vagytok mar, az en felesegemet nem is meltattatok :p

az iphone meg hat valoban nem epp ejszakai fenykepezesre lett kihegyezve... viszont 1bol fel tudja tolteni a kepet facebookra pl, ami 1 sokkal lenyegesebb feature... szal a valag penzert egy magas felhasznaloi elmenyt kapsz *atlagban*. minden feature-je majdnem olyan jo mint mas telefonokon a legjobban megvalositott feature, de a legtobb szolgaltatas meg a legjobb.

ha psmith-t kerdezed, o el tudja mondani, h meg miert szar, de zokogna tuti ha mas telefont kene hasznalnia ;)

amugy alairom, h sokat romlott az apple cumok minosege az elmult par evben :/

roham tempoban zarkoznak fel a vetelytarsak, de meg igy sincs igazan melto helyettesitoje sztem.

ivivan 2010.07.26. 19:04:12

@onetom: a feleséged olyan fiatalnak néz ki, hogy el se hiszem, hogy nem a lányod! Többször megkérdeztem psmith-t, hogy tényleg Ő-e a feleséged :)

Az iPhone-ról meg annyit, hogy én egyetlen dologra használom igazán a telefont: telefonálásra. A többi másodlagos. Az egyetlen, amit még szeretek a telefonnal csinálni, az a fényképezés, de az is csak azért, mert lusta vagyok a fényképezőgépet cipelni :)

De a Facebook-ra feltöltés valahogy nem szerepel a szükséges fícsörök között: arra nagyon jó a számítógép is :) Különben sem vagyok arckönyvön, iWiW-re meg gondolom úgyse tud közvetlenül feltölteni :)
süti beállítások módosítása