HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

megérkezés napjának délutánja

2010.06.09. 15:20 suan2

Aznap délután még egy kicsit körbejártuk Tomival a bérlakás környékét, és vettünk mindenféle kaját, ami Tomi szerint finom. Tényleg azok voltak :) Erről is van pár kép:

Rózsavíz zacskóban:

Rózsavíz

Tea, szintén zacskóban:

Tea

Durian gyümölcs, ami elég büdös, viszont finom. Nekem elsőre nem igazán tetszett, de legalább nem hánytam ki, ami Tomi szerint ritkaság.

Durian

Jackfruit, ami szintén egy gyümölcsféleség, és finom is. Olyan szép fényes magok vannak benne, amiket szintén meg lehet enni főzés vagy sütés után.

Jackfruit

A lakásról is van pár kép (rájuk kattintva nagyobb méretben jelenik meg):

A lakásról a képek utólag készültek, ezért van rajta már az új biciklim.

Az egyik szobát kaptam meg a lakásban a három szoba közül, amihez nem jár saját fürdőszoba, csak a közös fürdőszoba van. De ez nekem tök mindegy :) Az utolsó képen a balra nyíló ajtó az én szobámé, szembe Patrik szobája van (ő a főbérlő), jobbra a közös fürdőszoba ajtaja. A meleg miatt nem nagyon használnak az emberek ágyat, nekem is egy matrac van a parkettázott padlóra téve, azon alszok.

Miután mindent megvettünk, ami csak kellhet, visszamentünk a szállásra, majd elmentünk a Hackerspace-be. Végig papucsban és rövidnadrágban járkáltunk, és Tomi javaslatára kipróbáltam a helyben szokásos papucsfajtát, amelynek a nagylábujj és a mellette lévő lábujj között egy pánt van. Ez a pánt meglehetősen feltörte a lábamat, mire megjártuk a Hackerspace-t, ahol egyébként egy csomó érdekes emberrel találkoztam. Az angolul beszélés még nem nagyon ment, inkább csak hallgattam őket, ahogy beszélnek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr662069081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása