HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

szerda

2010.06.09. 16:44 suan2

Ma Tomiék leendő új lakását néztük meg, amelyben most folyik a bútorok és légkondik beszerelése. Szép tágas lakás, emeletes, és egy pici hátsó udvar és egy pici előkert is van. Egyébként egy sorház része a lakás, egy külvárosibb városrészben.

Nap közben elsétáltunk a nem túl messze lévő plázába, és ott ebédeltünk egy japán étteremben. Nagyon finom volt az étel, én is pálcikával ettem meg a kaját, és meglepően jól ment ahhoz képest, hogy most próbáltam másodszor a pálcikát (először a szingapúri reptéren próbáltam ki egy kajáldában, amikor a Phuket felé menő gépre vártunk). Tomi szerint én vérbeli japán vagyok, csak rossz helyre születtem :D Szerintem is :) A kaja fenséges volt, a tálalás már önmagában élvezet, és az ételek ízlésesen voltak elhelyezve a tálcán a szép porcelán tányérokban, és nagyon finom volt minden. Valamilyen előre összeálltott konfigurációt választottam, amiben leves, zöldségek, rizs, husi, és valami káposztaféle volt. Ezek mind külön tányérkában. A hús előre fel van szeletelve, hogy kizárólag pálcikával is meg lehessen enni az ételt. Egyébként nem is adnak kést, csak a pálcikákat és egy műanyag kanalat, amivel a levest meg lehet enni.

Nekem nagyon is szimpatikusak azok a dolgok, amik eddig Japánból átjöttek (már Szingapúrban is próbáltunk japán éttermet, és az is jó volt), és amiket Tomi is mesélt róla. Remélem eljutok egyszer japánba is, hogy a sajáét bőrömön is megtapasztalhassam, hogy milyen ott az élet :) Tomi egyébként azt mondja, hogy Japánban volt eddig neki a legjobb, ott érezte magát legjobban.

Kaja után megnéztük a Losers című filmet, angol hanggal és thai felirattal. A feliratot egyáltalán nem értettem (ki gondolta volna :) ), az angol szöveget már jobban, de azért még közel sem 100%-osan. Van még mit javulnom a nyelvértésben :S

Tök érdekes, hogy a film előtt van a királyi párról egy pár perces kisfilm, aminek vetítése alatt fel kell állni. Nem tudom mi történne, ha nem állnék fel, de inkább nem kockáztattam a börtönbüntetést :) A filmet egyébként kb 10-en néztük meg a kb 200 személyes teremben, szóval közel sem volt teltház.

További érdekesség, hogy a mozijegyek ára nem konstans, hanem az ülöhely komfortérzetétől függően változik. Mi a legfelső sorok valamelyikébe kértük a jegyet, mert így csak 80 baht volt. De így még talán jobb is volt, nem szeretek túl közel ülni a vászonhoz.

A film után visszasétáltunk a készülő lakásba, ahol Tomi ellenőrizte, hogy minden megfelelő minőségű-e. Kisebb-nagyobb hibáktól eltekintve minden a tervek szerint haladt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr892069312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása