HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

Péntek

2010.06.12. 05:14 suan2

Reggel kijelentkeztünk a szállodából, és átmentünk Tomiék új lakásába. A régi lakásból persze mindent átvittünk az újba. Ezután Tomi a lakás ügyeit intézte, több-kevesebb sikerrel, mivel a kommunikációs problémák miatt néha elég nehézkes az itteniekkel beszélni.

Bionee szülinapja alkalmából elmentünk négyesben a közeli plázában lévő másik japán étterembe. A kaja itt is finom volt és bőséges, de nekem valahogy a másik étterem jobban tetszett. Én levest kértem, amiben sok hosszú tészta volt. Tomi szerint, aki ugye már volt Japánban személyesen, a japánok úgy eszik a tésztát, hogy bekapják a tészta végét, és jó hangosan szürcsölve beszippantják :) Annál jobb a leves, minél inkább szürcsölik, és az éttermekben gyakran csak ezt a hangot hallani :) Én is kipróbáltam, de összefröcsköltem magam, úgyhogy inkább maradtam a pálcikával kiszedős módszernél.

Délután levitettük magunkat a tengerre. Azért "vitettük", mert egy taxis ismerőst szoktunk megkérni, hogy Tomiék autójával furikázzon minket Phuketen belül. Sokkal olcsóbb így, mint taxizni mindenhova, és ugye Tomival mi nem vezethetünk itt, a lányoknak meg nincs jogosítványuk. Tomi felesége szokott vezetni, de ugye ő most kényszerűségből Szingapúrban maradt.

Tenger után elmentünk kaját venni, közben kiderült hogy az egyik rokont, Jian-t lekapcsolták a rendőrök, így elmentünk és "kiszabadítottuk". Ezután végre hazajöttünk, és immár Jiannal együtt megettük a vásárolt kaják egy részét. Az egészet nem bírtuk, túl sokat vettünk. Érdekes, hogy az itteniek úgy eszik a tésztát a levesből, hogy villával beleszúrnak a levesbe, felemelik a jó hosszú tésztákat, majd ezt szép óvatosan ráeresztik a kanálra, hogy ne lógjon le sehol. Ezután a kanalat kapják be a tésztával együtt.

Ezután már nem történt semmi, csak letusoltunk és lefeküdtünk, mert jó fáradtak voltunk, hiszen előző este se sokat aludtunk. Én Sunnyval aludtam, akit még mindig nagyon vonzónak találok :) Kár, hogy szombaton vissza kell mennie a rokonokhoz Bioneevel.

Errefelé az a szokás, hogy a lakásba bejövetel előtt leveszik a papucsot, és a lakásban mezítláb járnak. Jó érzés ennyire szabadnak lenni, csak persze a lábamnak még szoknia kell a dolgot egy kicsit. Az is érdekes, hogy amióta eljötem Magyarországról, nem is használtam cipőt, mindenhova papucsban, mezítláb mentem. Fura egy vidék ez, hogy ezt meg lehet tenni :)

A Thaiföldi tartózkodásunkat egy héttel meg kellett hosszabbítani, mivel a szerelők nem mindennel végeznek ezen a héten, viszont azt ígérték, hogy jövő hétre már tényleg mindent be fognak fejezni. Szóval most az a terv, hogy júni 19-én megyünk majd vissza. Sokkal tovább amúgy sem húzhatnánk a dolgot, mert a vízumunk júni 21-ig szól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr542075506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása