HTML

psmith szingapúri kirándulása

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

  • onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

Patong Beach

2010.06.18. 08:23 suan2

Este levitettük magunkat a Patong Beach-re. Ez kb fél órányira van a lakástól. Tuk-tuk-kal is csak kb 2-300 baht oda az út két embernek, szóval még az sem nagyon drága. De azért autóval mégiscsak kényelmesebb :)

Mivel este mentünk, így a fő célpont nem a strand volt, hanem a Patongban lévő lányok :) Talán az amszterdami vöröslámpás negyedhez lehetne hasonlítani, itt is van pár utca, ahol szép csajok/ladyboy-ok kínálják magukat az utcán, meg vannak mindenféle go-go bárok meg masszázsszalonok. Az utcán két oldalt vannak ugye a bárok, meg éttermek meg mindenfélék, az utca közepén mindenféle egyéb árúsok (bazár, sütödék). És a két oldalt szabadon lévő részben hömpölyög az embertömeg. Mert vannak sokan. És szinte mind túrista, a helyiek ugye itt dolgoznak.

Az embertömegben vagy mellette meg férfiak-nők állnak kis táblákkal, és hirdetik a szolgáltatásukat, például egy bárt, vagy egy masszázsszalont, vagy éttermet, stb. Ezek az emberek akár bele is kapaszkodnak az emberbe, és próbálják rábeszélni a delikvenst, hogy hallgassanak rá, mert az jó lesz nekik.

Naszóval rögtön rábeszéltek minket egy "ping-pong" show-ra, hogy menjünk és nézzük meg. Mivel sose voltam ilyen helyen, így kipróbáltuk.

A "show" úgy működött, hogy italt kellett rendelni, amelynek árában már benne van a vizuális szórakoztatás ára is: a színpadon vonagló lányokat lehetett nézni. Ha jól számoltam 7 lány volt, akik pár perces kis mini-színdarabokat adtak elő üvöltő zenére táncolva, általában bikiniben, és csak az utolsó pár másodpercben szabadultak meg a felsőruházattól. A tanga mindig rajtuk maradt... A színdarabok között sajnos voltak pár perces szünetek, amíg előkészültek, így a vágy akkor is elmúlt volna, ha egyáltalán lett volna. De lehet, hogy velem van a baj, és élveznem kellett volna a műsort.

Az ital egyébként 800 baht volt, ami azért elég húzós, és mindemellett annyira mentek a klímák, hogy én konkrétan fáztam. Szal már csak ezek miatt sem nagyon izgultam rá a csajokra. Egyébként a 7 csaj közül egyetlenegy volt, aki tetszett is, a többinek idétlen fejük volt, vagy molettebbek voltak, mint ami nekem tetszik, vagy csak a szilikonozás után jobbra-balra álltak a szerencsétlen lány mellei. Szerencsére ez a bizonyos lány Tominak is tetszett, így a csaj később odajött hozzánk egy kis pénzszerző körútra, amíg a fő attrakció ment a színpadon. Kapott is egy százast.

Merthogy a fő attrakció egy korosodó, molett nő volt, aki mindenféle dolgokat húzgált ki a hüvelyéből, amelyeket az öltözőben bekészített a megfelelő helyre. Ilyenekre kell gondolni, mint kb 20 méternyi szalag, pengék, tűk. Aztán rátért a pingpong labdákra is, meg köpőcsővel lufikat durrantott ki, amelyekhez a "nyilakat" a puncijába rakott csővel lőtte ki. Szal érdekes látvány volt, de szerintem inkább cirkuszban lett volna a helye, mert számomra egyáltalán nem volt izgató. Ez a nő egyébként alul volt félmeztelen, felül fel volt öltözve. De lehet hogy jobb is így...

De legalább közben a kiscsaj szórakoztatott minket :)

Összefoglalva a dolgot: ez a bár nekem inkább kiábrándító volt, mintsem vágykeltő. Viszont érdekes módon a nézők között sok nő volt, akik fickó nélkül, csoportosan érkeztek. Lehet, hogy nekik készült ez a műsor, és lehet hogy ők élvezték is :)

 

Utána kimentünk egy kicsit szétnézni, hogy mi a kínálat a többi helyen, így végigmentünk pár utcát, és megnéztük éjszaka a tengerpartot is.

A kínálat nekem nem volt teljes, én egy kissé más dolgot szerettem volna kipróbálni, de olyan nem volt. Így aztán Tomi egy masszázsshopba ment el lazulni, én meg egy másik go-go bárba mentem be, ahova már korábban egyszer bekukkantottunk. A másik bárral ellentétben itt a színpadon folyamatosan volt 5-6 lány, akik félmeztelenül táncolgattak :) Máris jobb volt a helyzet, mint amott, és még az ital is sokkal olcsóbb volt :) De az ital itt is tartalmazta a vizuális szórakoztatást. Egyébként voltak ilyen szivacsból készült műanyag cső szerű valamik, amivel a lányokat lehetett fenekelni. Persze oda-vissza mentek az ütések, amelyek inkább hangosak voltak, semmint fájdalmasak. De azért jó volt :)

Az egyik lánnyal behatóbban is megismerkedtem az egyik hotelszobában :) Ezúttal mellméret alapján választottam, és egyáltalán nem bántam meg. Bár valószínűleg szilikonos volt, ez egyáltalán nem látszott rajta, így nem volt zavaró. Csak utólag gondoltam végig, hogy a többi thai csajhoz képest neki orbitálisan nagy cickói voltak. A lány amúgy fiatal volt, és nagyon vékony: a fa..om vastagabb, mint a lány karja. És nem azért mert nekem olyan nagy van, hanem mert a lány volt ennyire vékony. De nekem az ilyenek tetszenek :) Akció után a lány gyorsan lelépett, arra hivatkozva hogy valami gyógyszert vesz be, de ez engem nem zavart. Szerintem akkor az sem zavart volna, ha egy láncfűrészes zombi jött volna be az ajtón ;)

Összességében drágább volt így a csaj, az előzetes italfogyasztással együtt, mint a korábbi bejegyzésben említett leányzó, de viszont másmilyen volt. Ezt is ki kellett próbálni :) A masszázsnak álcázott szopás vagy dugás meg még olcsóbb lenne, legközelebb majd olyat próbálok :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://psmithsg.blog.hu/api/trackback/id/tr582090648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onetom 2010.06.18. 09:07:31

hat inkabb 500 baht az a taxi innen a central festival bevasarlo kozpont mellol. motoron lehet h megvan 300bol is. foleg idegeneknek. erdemes thaiul tudni kicsit, mer akkor mindjart mashogy allnak az emberhez...

ping-pong show van amugy vagy 10-15 helyen is, szal lehet h a tobbi hely jobb. a lanyok amugy csomoszor voltak 1 szal ciciben, meg 1ik masik - koreografiatol fuggoen - 1 szal punciban is. amugy valoban cirkusz feeling volt inkabb mintsem erotikus musor, de nekem nem voltak konret elvarasaim, ugyh en jol szorakoztam. de valoban geci hideg volt es a zene is feleslegesen hangos volt. kezdetnek sztem jo volt. a csajok nem voltak molettek, jok voltak a melleik is csak arcra voltak egzotikusan kicsit.
psmith el van kavarodva kicsit; nem jott meg ra, h thaifold az nem etiopia resze ;)

Patong amugy a tengeri kajakrol is hires. Hatalmas es friss halak, rakok, osztrigak, csigak, tintahalak, tengeri uborkak, miiinden van es mindenbol csomo fele. Lattunk akkora tigris rakot, aminek majdnem 1meteres "bajsza" volt, pedig most nincs szezon, igy ezek az ettermek elegge modjaval voltak csak nyitva sajnos, pedig ahol a Gyuriekkal ettunk a multkor, ott szivesen vacsoraztam volna meg1x.

draganak meg nem mondanam a dolgot, foleg Singaporei fizetesekhez merve. kiszamoltam h nagyjabol 5ezret koltott a psmith ami a mostani gagyi forint arfolyamon szamolva is "csak" 35kHUF / 214SGD. ennyi egy retur repjegy ide.

suan2 2010.06.18. 09:33:24

@onetom: köszi a pontosítást/kiegészítést.
Drágának ahhoz képest mondom, hogy a másik mennyi volt. Persze felkészültem rá, és eleve úgy jöttem ide, hogy hetente 100ezer forint el fog menni, szal nem sokallom. Csak megemlítettem :)
süti beállítások módosítása