HTML

psmith szingapúri kirándulása

Friss topikok

• onetom: kis pontositas: a "kizartak singaporebol" ugy ertendo, h "not eligible to enter under current poli... (2011.08.07. 04:52) fizu
  • suan2: A nyúl éve van most, de nem tudom mit jósolnak a kínaiak, nem tudok kínaiul :) Újságot nem szoktam... (2011.02.09. 04:47) BÚÉK
  • katonadavid: Nice. Lehet látták, hogy kezd borulni az ég és úgy voltak, a Nagy Sensei majd megoldja a helyzetet... (2011.02.02. 16:28) tűzoltó
  • sumani: Örülök, hogy jáccani is van időd és kedved. Nálunk itt havas hideg idő van. Te még mindig rövidgat... (2011.01.24. 08:57) játékok
  • suan2: @sumani: Nem szedtem fel. Bar merlegem nincs, de szvsz nem vagyok sulyosabb, mint amikor eljottem. (2011.01.03. 11:05) KKK

Linkblog

Phuketbe érkezés

2010.06.09. 15:56 suan2

Repülővel jöttünk át Phuketbe, a repülő egy Airbus A319 volt, ha jól emlékszek, és egy nagyon csinos stewardess volt a légikísérő. Le is fényképeztem a leányzót, remélem nem haragszik meg, ha teszek fel róla képet. De majd csak Szingapúrból, mert itt sajnos csak GPRS net van, ami meglehetősen lassúcska.

Phuketben a Sinthavee hotelben lakunk, még azóta is itt vagyunk. Egyébként hétfőn (2010 június 7-én) nappal repültünk át ide. Erről is van pár kép, de nem olyan sok, majd ezeket is igyekszem feltenni.

Kiutazáskor a reptéren a laptop árából visszakaptuk az áfát (29 SGD volt). Ez azért nem rossz, bár igaz, hogy a laptop 636 dollárra jött ki egy laptoptáskával együtt.

A határátlépésnél is volt persze nyűg, mert a thaiföldi vízumhoz kell fénykép, viszont a szingapúri reptéren a fénykép készítő automata nem működött, így a thaiföldi oldalon kellett képet készíttettni egy csinos csajjal, persze dupla áron az automatához képest. A vízumot gond nélkül megkaptuk mindketten, és a csomagok is hiánytalanul és sérülés nélkül megérkeztek.

Ezek után a thai oldalon egy információs pultnál taxit kellett rendelni, ami majd elvisz minket a szállodába. Persze nem muszáj előre taxit foglalni, de így lényegesen olcsóbb. Minket 500 baht-ért vittek el a szállásra, ez kb 3600 magyar forint, és az út nagyjából fél óráig tartott, úgy hogy a sofőr nem kímélte a gázpedált, szerintem ment kb 80-90-es átlag sebességgel. Szerintem ez nagyon olcsó, legalábbis szegeden sokkal rövidebb utak kerülnek pár ezer forintba.

Miután lepakoltunk a szállodába, elindultunk pénzt felvenni, és visszafele menet felbukkant egy szimpatikus motoros taxis (amiből egyébként megszámlálhatatlanul sok van), és elmentünk vele mindenfelé, például kurvákat nézni is :) Igénybe nem vettük őket, csak megnéztük a kínálatot :) Közben vettünk mindenféle kaját meg gyümölcsöt a városban, ahol jártunk, és kb 2 órával később mindent meg is kóstoltam, amit csak lehetett. A taxis meg örült, mint majom a tökének, mert 300 baht-ot adtunk neki. Lehet hogy egész nap összesen nem volt annyi bevétele szerencsétlennek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.